2012-08-09

'Eğitim Yazıları' dergisi 20. sayısında

Eğitim Yazıları dergisi 20. sayısında "Nasıl bir öğretmen?" sorusuna cevap aramış.

Eğitim Yazıları dergisinin 20'nci sayısı çıktı. Dergi eski sayılarına göre büyük ölçüde yenilenmiş olarak okuyucularının karşısına çıkıyor. Dergide kapak konusunun yanı sıra dergiye hareket ve canlılık katan alıntı köşesi, şiir, deneme, film ve kitap tanıtımı, kurum tanıtımı gibi çeşitli bölümler bulunuyor. Önceki sayılarında siyah beyaz olan dergi yeni sayısında rengarenk ve capcanlı.

Eğitim yazıları dergisi 20'nci sayısında dosya konusu olarak öğretmen başlığını ele almış. Son aylarda yeni eğitim sistemi ile birlikte öğretmen üzerinden yapılan tartışmaları da dikkate alarak "nasıl bir öğretmen" sorusuna dergide cevaplar aranmış. Derginin içeriğinde başlıca; Rasulullah'ın öğretmenlik yönü, Nurettin Topçu'nun öğretmen ideali, din dersi öğretmeninin sorumlulukları, öğretmenin ilke ve prensipleri, ilköğretim öğretmeninin sorumlulukları gibi dosya yazıları bulunuyor.

Yine dergide eğitimci yazar İdris Şekerci ile yeni eğitim sistemi üzerine bir röportaj yapılmış. Dergide Bahariye Mevlevihanesi ve Mutlu Şirinler Çocuk Evi kurum tanıtımı kısmında irdelenmiş. Dergide ayrıca Prof. Dr. Mahmut Çamdibi'nin Şahsiyet Terbiyesi ve Din Eğitimi kitabının tanıtımı ile Koro filminin eleştirisi bulunuyor.

Eğitim Yazıları yeni yüzü ile elinizden bırakamayacağınız, bir çırpıda okuyacağınız bir dergi haline gelmiş.

Abonelik için 0212 534 41 61 numaralı telefondan bilgi alabilir insanvakfi@insanvakfi.org.tr adresine mail atabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

E-POSTA GRUBU

Dergi~lik e-posta
dergilik@googlegroups.com