2009-06-13

Gerçek Hayat ve Faruk Yücel

Gerçek Hayat Faruk Yücel’ini uğurladı…

HAY ALLAH/Yusuf Armağan
8 Haziran 2009 günü. İsmail Kılıçarslan’ın Mahmut Fazıl Coşkun’a attığı “Faruk’umuzu kaybettik!” mesajına Mahmut’un verdiği “Hay Allah!” cevabı Faruk’u özetliyordu. Şundan eminim; hastalığını büyük bir metanetle ve sabırla göğüslemeye çalışan Faruk hem hastalığı boyunca hem de ölümü anında bu cümleyi kurmuştur. İşte bu cümle bana Faruk’u hatırlatıyor.

YAĞMURLU BİR GÜNDE GÖRMÜŞTÜM SENİ…/İskender Gümüş
Yakışıklıydı, badem gözlüydü, kemoterapiden sonra saçları döküldüğünde “Hanzala gibi oldum” diyordu. Hepimiz çok sevmiştik Faruk’u. Neler söyleyebiliriz bilmiyorum. İçimiz acıyor. Acımız ve kaybımız çok büyük. Biliyoruz ki bu dünyadaki Gerçek Hayat’tan asıl Gerçek Hayat’a göçtü.
‘Ya ilahi hiç Faruk’tan deydi mi sana ziyan’/İbrahim Paşalı
10 yıl önce, 16 yaşında trafik kazasında kaybettiğim kardeşimden bir yaş küçüktü… Adları aynıydı: Ömer Faruk. Faruk demeyi tercih ediyordum, sonunun ona benzemesinden korkuyordum belki de…İstirahatgahları da aynı oldu: Şimdi iki kardeşim de iki yüz metre arayla aynı mezarlıkta yatıyor…

GÖK EKİN/Sibel Eraslan
Yolculuğu hep severdin ve haber atlatmayı, işte hepimizi atlattın. Cennette kıdem sahibi olasın güzel yolcum, güzel öncüm… Gerçek Hayat’taydın zaten, şimdi aslolan Gerçek Hayat’a intikal ettin. “Bu Yaka”nın kalemşörü, “O Yaka”ya hellerimizi birbir söyle… Resulullah’a (sav) bizlerden selam söyle yavrucuğum. Hallerimizi bir bir anlat Efendimize e mi Ömer’im…

AH SEVGİLİ FARUK!/Nihat Nasır
Neyse ki, ardından ‘inna lillahi ve inna ileyhi raciun’ demeyi aklettim. Evet, sevgili Faruk…O’ndan geldik ve O’na döneceğiz… Sen acele ettin bizden önce döndün O’na sevgili Faruk…

TRİNİDAT SENİN OLSUN TOBAGO BENİM/Nadir Marmara
Çok sevdiği yazar Peyami Sefa’nın “simeranya”sını tekrar tekrar yaşadı. Ama, hiçbir “yalnız”lığın “mükemmele” vardığı yok. En büyük özelliği, zamansızlığıydı. Asla, hiçbir zaman, önceden belirlenmiş herhangi bir tarihte randevusuna vaktinde geldiği görülmedim. Ama bu defa geç kalan ben oldum. Söz dostum, tüm dünya futbol elemelerinde ve kupalarında Trinidat-Tobago’yu destekleyeceğim…

"Şu dünyada bir nesneye yanar içim göynür özüm/Yiğit iken ölenlere gök ekini biçmiş gibi". Kardeşimiz Faruk Yücel'i rahmet ile anıyoruz. Mekanı cennet olsun !..

Hiç yorum yok:

E-POSTA GRUBU

Dergi~lik e-posta
dergilik@googlegroups.com